Değişken ürün kalitesi müşteri kaybettirir. İşletme içi bir çok kayıplara sebep olur. Kalite sürekli dalgalanıyorsa, müşteriye her siparişte farklı kalitede ürün gidiyorsa o müşteri ile uzun süre çalışılamaz.
Kalitenin yakalanması, standartlaştırılması konusundaki çalışmalarımız sonrasında müşteri memnuniyeti artmaktadır. Memnun müşteri yeni arayışlara girmez ve iş ortaklığınız gelişir.
Bir işletme sürekli müşteri kaybediyorsa, pazarlama ve satış kadrosu çok fazla yeni müşteri arayışında ise, kalite sorunu vardır, işletme içi kayıpları fazladır.
Sabit müşteriler ile uzun yıllar çalışmaya devam edip, üretimde işinizi şansa bırakmak istemiyorsanız bizimle irtibata geçiniz.
Müşteri; Değişkeni Değil, Her Zaman Beğendiği Standart Kaliteyi ister...
